Alma Matter

Harini, ada sorang kawan sekolah rendah yang dah laaaaaama gila aku tak jumpa add aku kat facebook. Dia suggest kat aku nama nama friends dalam facebook budak2 skolah aku yang dah at least 16 tahun tak jumpa. Semua sekali dekat 30 nama. Memang tak ingat semua, tapi kebanyakannya aku boleh recall lagi muka diorang. Fuhh, best gila! Zaman sekolah rendah memang syiok! Oh btw, family aku selalu pindah randah. So memang a big deal laa untuk aku boleh jumpa balik geng2 sekolah rendah dulu. Time tu mana ada internet nak communicate. Nak tulis surat snailmail nih memang tak laa....malas nak pos2 surat nih.

ok, since kita bercerita pasal sekolah nih, aku nak listkan nama nama sekolah yang aku pernah attend dulu. Kalau ada sesiapa yang pernah cross path dengan aku kat sekolah2 bawah nih, sila laaa tinggalkan komen anda. Seronok gak jumpa kawan2 yang dah laaaaaama gila tak jumpa!

Std 1: SRK Tengkera 1, Melaka - '89
Std 2- std 3: SRK Sungai Rokam, Ipoh -'90/'91
Std 4 - Std 6: SRK Simpang Lima 1, Klang - '92/'93/'94
Form 1: SM Methodist, Penang -'95
Form 2-Form 3: High School Melaka, Melaka - '96/'97
Form 4-Form 5: SM Sains Kota Tinggi, Johore - '99

ps: blog ni dah macam nak bertukar jadik WEDDING BLOG pulak dah, sepatutnye ni personal blog je :P

0 comments:

lab report

taufiqshariff photography

You can contact Taufiq Shariff by email or yahoo messenger at taufiqshariff [remove.this.square.brackets]@yahoo.com. While doing that, please leave me the details of your big day i.e. DATE, TIME, VENUE so that its easier for me to check my availability. THANKS!